Online training

Beste leden van de SVA,

Het is niet duidelijk of de gestuurde mails wel bij iedereen zijn aangekomen, vandaar dit bericht ook even op onze site gezet.

De Kennemer Combinatie biedt voor het seizoen 2024/2025 opnieuw een digitale schaaktraining aan, gepresenteerd door ervaren schakers/ lesgevers. Deze is voor elke speler van onze club indien er althans voldoende belangstelling van jullie zijde is. De vereniging wil, net als de vorige keer, hiervoor een bijdrage leveren. Een eigen bijdrage zal ook gevraagd worden. Deze eigen bijdrage is afhankelijk van het aantal deelnemers. Des te meer mensen mee doen des te goedkoper het wordt.

Om een indruk te geven, bij 15 deelnemers zal de eigen bijdrage max. € 22 bedragen. Dit kan mogelijk nog wel minder worden.

Elk lid heeft een ongelimiteerde toegang tot alle lessen. Voor het programma van de Kennemer verwijzen we naar de site https//kennemercombinatie.nl/lesschema/.

Jullie zullen begrijpen (nogmaals) dat we dit alleen op tafel leggen indien er voldoende belangstelling is. (minimaal 10). In het verleden hebben circa 20 leden van de club deze lessen gevolgd en over het algemeen waren de reacties zeer positief. Je kunt veel opsteken van de lessen en je niveau (sterk) verbeteren.

Graag wil ik je verzoeken om vóór vrijdag 17.00 uur a.s te reageren of je wel of niet belangstelling hebt. Dat kan per mail voorzitter@schaakverenigingalmelo.nl of even bellen. Graag ook je rating niveau vermelden, zodat hierbij rekening mee gehouden kan worden met de in te delen training.